Khamis, Mei 06, 2010

My Ordinary Life: Sekolah dan Kehidupan

Sesebelum ni blog What Is Life ini berisi dengan artikel sekitar tentang kehidupan sahaja, memetik kalam-kalam hikmah untuk perkongsian bersama. Itu pun tak banyak. Kali ni saja nak selitkan cerita pasal kehidupan peribadi pula. Teringat janji pada pelajar-pelajar nak abadikan kenangan bersama mereka di blog ini. Tak sangka ada di kalangan kalian yang membaca. InsyaAllah, Artikel ni saya dedikasikan khas untuk kamu semua, terutama pelajar Tingkatan 4 Nurani, 4 Anggun, dan 2 Rasional SMK Kompleks KLIA, Nilai.

Ingin saya katakan bahawa saya pun sangat seronok dapat berkongsi ilmu dengan kamu semua dari Januari hingga April 2010. Terima kasih kerana memberi kerjasama yang baik kepada saya selama saya menjadi guru pelatih di SMK Kompleks KLIA. Kalian tetap selamanya dalam ingatan saya. Maaf sebab saya hanya memberitahu di saat-saat akhir bahawa saya nak pergi. Apapun Selamat Maju Jaya dunia akhirat buat korang semua. Semoga jalinan kita dapat berterusan di alam mercu maya ini. Apabila ada kelapangan, ziarahlah saya di sini. Kepada bekas pelajar saya yang sudi bertandang ke blog ini, tolong sampaikan salam saya kepada rakan-rakan di kelas kamu.


Kelas Terakhir bersama pelajar Tingkatan 4 Nurani


4 Nurani dalam kenangan, Jazakumullahu khairan kathira


Tingkatan 4 Anggun yang Best


Pelajar Kelas 2 Rasional


2 Rasional lagi



Replika Kaa'bah: Program Lambaian Kaa'bah 2010 SMK Kompleks KLIA, Nilai.


F1 Sepang 2010: Guru pengiring tapi bebudaknya entah ke mana

1 ulasan:

A.K. Hazwan berkata...

Rugi aku x amik cuti jumaat tu..orang dari Ganu plak dapat kesempatan tgk Hamilton LIVE...